Categorii
Cosul tau

Comenzile efectuate astăzi se expediază între 25 Martie - 12 Aprilie!

Politica de livrare comandă

Vă contactăm telefonic (prin apel) înainte să pregătim și să expediem coletul!

Livrăm doar pe teritoriul României! NU livrăm în afara țării!

Livrarea coletelor se efectuează în perioada specificată pe site, în mesajul sms pe care îl primiți la plasarea unei comenzi și în e-mailul de confirmare al unei comenzi. Timpul de livrare depinde de numărul de comenzi primite. Dacă nu este specificat pe site un interval format din doua date calendaristice la plasarea comenzii, livrarea se efectuează în 24 - 48 ore de la plasarea comenzii sau chiar în aceeași zi.


Taxele de livrare sunt fixe indiferent de greutatea sau destinația coletului!

Puteți alege una dintre următoarele metode de livrare:

1. Cargus, 19 lei

2. Fan Courier, 21 lei                  

3. Posta Romana, 15 lei                   

____________________________________________________________________________________________________________________________________

1. Cargus  

Timp livrare: 24 - 48 ore (din momentul predarii coletului catre Cargus pana la primirea acestuia de catre dumneavoastra).

Taxă fixă de livrare: 19 lei indiferent de greutatea sau destinatia coletului.

Telefoane contact Cargus: 021.9282 pentru provincie si 021.9330 pentru Bucuresti.

In situatia in care clientul nu accepta coletul in momentul in care curierul il contacteaza  (desi a fost contactat cu 1 sau 2 zile inainte de catre un operator Planteo pentru confirmare si i s-a comunicat toate informatiile necesare), ne rezervam dreptul de a nu mai expedia colete in viitor pentru acel client care refuza coletul!

 

2. Fan Courier 

Timp livrare: 24 - 48 ore (din momentul predarii coletului catre Fan Courier pana la primirea acestuia de catre dumneavoastra).

Taxă fixă de livrare: 21 lei indifrent de greutatea coletului.

In cazul in care localitatea de destinatie nu se afla in aceasta lista (dati click aici), va rugam sa alegeti alta metoda de livrare.

 

 3. Poșta Română

*** Opțiune valabilă pentru toate localitățile din România.  ***

Utilizând această metodă va fi necesar să vă prezentați la Poșta cu cartea de identitate sau buletinul și suma de plată (dacă nu ați achitat cu cardul comanda în momentul plasării acesteia) pentru a putea ridica coletul.

Timp livrare intre 2 si 6 zile lucratoare (din momentul depunerii coletului catre Posta de catre Planteo pana la sosirea acestuia in oficiul postal de destinatie).

In situatia in care dupa cele 4 zile de cand v-am comunicat ca am depus coletul, nu primiti aviz sau alt tip de informare ca aveti un colet de ridicat, va rugam sa va prezentati sau sa contactati cat mai repede oficiul postal pentru a intreba de coletul dumneavoastra! In caz contrar, coletul se va intoarce catre Planteo. In situatia in care nu ridicati coletul de la Posta, ne rezervam dreptul de a nu va mai expedia colete in viitor!

Adresa de livrare trebuie sa fie identica cu cea din cartea de identitate. In caz contrar va fi necesar sa se livreze "Post Restant", situatie in care Posta percepe o taxa de 1,9 lei care se adauga la tariful de baza. Nu veti mai primi in cutia postala aviz de instiintare colet .

Taxă fixă de livrare: 15 lei indiferent de greutatea coletului.

In situatia in care la ridicarea coletului de la Posta se constata ca pachetul (coletul) este desfacut sau prezinta urme ca s-a umblat in colet, este necesar sa cereti  verificarea continutului coletului impreuna cu un angajat al Postei si intocmirea unui proces verbal de constatare. Nu se iau in considerare sesizarile ulterioare, dupa ce ati plecat de la ghiseul Postei.

Tel Posta Romana.: 021 9393

Daca aveți nevoie de informații suplimentare ne puteți contacta la 0765.292.636 sau 0721.416.083.

ATENTIE!

In situatia in care coletul prezinta urme ca a fost desfacut (cutie rupta, gaurita, etc.), este necesar sa verificati impreuna cu agentul de curierat sau cu personalul de la Posta (dupa caz, in functie de metoda de livrare aleasa) sa fie in colet tot ce ati comandat, confruntand cu factura. Daca lipseste vreun produs, trebuie intocmit proces verbal de constatare in acel moment si ulterior sa ne informati! 

Orice reclamatie adusa ulterior, dupa ce curierul a plecat sau dvs. ati plecat de la Posta (dupa caz), fara a verifica coletul in prezenta unui angajat, nu va fi luata in considerare!   

Va multumim pentru intelegere!

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul disponibil pe acest site, pentru a oferi funcționalităti specifice social media și pentru a analiza traficul. Citește politica de utilizare cookies